Amman (INA) – Ürdünlü araştırmacı, Hashemite Üniversitesi'nde Klinik Beslenme ve Diyetetik Profesörü Dr. Rima Taim, doymuş yağlar ve falafel, tavuk, patates, tütsülenmiş fındık, cips ve tatlılar gibi kızarmış yiyecekler yemenin kan basıncını artırdığını doğruladı. Ürdün Haber Ajansı'na göre kolon kanseri insidansı. Taim, Ürdün Bilimsel Araştırma Topluluğu tarafından dün akşam düzenlenen ve toplumdaki kültür komitesi başkanı Dr. kolesterol içeren yiyecekler (hayvansal yağlar gibi) ve çok miktarda sodyum içeren yiyecekler bu hastalığa yakalanma riskini iki katına çıkarır. Bir araştırmacının araştırmasına göre taze meyve, özellikle incir, hurma ve sebzeleri günde beş porsiyon oranında tüketmek ve zeytinyağı, esmer ekmek, bulgur, mısır, mercimek ve bezelye yemek, kolon ve anal riskini etkili bir şekilde azaltır. kanser, antioksidan E vitamininin önemli bir role sahip olduğunu gösterir.Hastalığı önlemede, bu vitamin fındıkta, bitkisel yağlarda, zeytinyağında ve diğerlerinde bulunur. (Bitiş) say/h p
bir dakika



